środa, 27 czerwca 2012

Przygotowanie się do wyjazdu.

Czołem, czołem ;)

Dziś uciekłam ze szkoły po pierwszej godzinie lekcji. Prawie nikogo nie było w szkole, na prawdę. W mojej klasie było zaledwie 8 osób na 23. Odwołano nam lekcje z powodu małej ilości kolegów i niektórzy nauczyciele pojechali na wycieczkę ^^

W piątek mam zakończenie roku szkolnego.

Po zakończeniu roku szkolnego muszę natychmiast pojechać z rodzicami do Torunia, żeby złożyć wniosek na paszport, ponieważ już ważność starego paszportu się skończył. Lepiej wcześniej, bo potem z prawie miesiąc się czeka na odbieranie paszportu ;x. Choć nie wiem, czy w tym roku pojadę do Anglii.  Chciałabym w sierpniu, ale olimpiada będzie trwać i będzie tam masakra na lotnisku. No i nie mam z kim polecieć, bo wszyscy pracują! =/

Teraz będę musiała spakować ogromny bagaż na wyjazd na 14 dni do Bukowiny Tatrzańskiej. Wczoraj kupiłam parę fajnych bluzek, szortów i czarne rurki. Dokupiłam skarpetki ^^ Wątpię, czy tam będzie można wyprać ubrania. Na ten wyjazd najbardziej drogo mnie kosztował strój kąpielowy (będzie tam basen ^^). Kosztował 99 zł ;o Ale będę mieć, nowiutkie i na zapas!

Trochę się denerwuję z tym wyjazdem. Setki kilometrów od mojego przytulnego domku ;o I jadę tam tylko z koleżankami. No, no ^^ Mam nadzieję, że wszystkoo będzie doobrze.

A jeśli chodzi o obóz jeździecki... Wyjazd mam 20 lipca, a 29 wracam. Dokupiłam drugie czarne bryczesy i fajne buty sztyblety. Alee mnie kosztowało ;X (aż 339 zł ^^) Już wydałam wszystkie moje oszczędności. Do tego obozu pojadę ze dwiema moimi koleżankami z stadniny.

Mam nadzieję, że dostanę kasy na wyjazd, żeby coś sobie tam kupić xD

Oczywiście, zabiorę aparat fotograficzny i porobię zdjęcia. Jak wrócę, to może wam pokazę ;)

W piątek pojadę na jazdę konno z nowymi butami. Powiem wam, jakie były wrażenia.


W kuchni nic nie robiłam. Nie chce mi się xD Ale kupiłam pojemnik do tarty z materiału silikonowego za 10 zł. Mam dużo jabłek, to może wkrótce zrobię tartę jabłkową.

To tyle na dziś ;P Narkaaa...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz