niedziela, 3 lutego 2013

Istoty Chaosu!

"Ethan myślał, że zdążył się już przyzwyczaić do strasznych i niemożliwych rzeczy, które od czasu, kiedy poznał Lenę, działy się w Gatlin. Ale kiedy razem z Leną wrócili do domu, okazało się, że słowa “straszny” i “niemożliwy” nabrały nowego znaczenia. Szarańcza, niespotykane upały i gwałtowne burze zaczęły nawiedzać Gatlin… Wszytko wskazywało na to, że powodem tych nieszczęść jest Lena, która nie potrafi zapanować nad swoimi mocami. Czas płynął i tylko jedno było pewne… miasteczko przestanie istnieć, jeśli straszliwe moce kłębiące się nad nim nie zostaną ujarzmione, a to wymaga wielkiej ofiary."
Książka jest rewelacyjna. Tym razem nie było happy endu, ale mam wrażenie, że ten tom przebija dwóch pozostałych. Czytałam tą książkę prawie bez przerwy. Jest bardzo dobrze napisana książka, trzyma w napięciu, porywa serce. Za każdym razem jest tajemnica, zagadka i są kłopoty. Ethan jako przewodnik, musiał wiele przejść, by znaleźć odpowiedź, znaleźć wyjście i nie doprowadzić Gatlin do upadku. Moce Obdarzonych wymykają się spod kontroli. Trzeba było coś zdziałać, zanim świat upadnie.
Chyba muszę strasznie bardzo podziękować mojemu bratu, który dostarczył tą książkę dla mnie. Naprawdę, gorąco polecam tą serię. Jest oryginalna, ma ciekawe opisy przyrody. To coś nowego.


Mamy już 3 tomy. Czekam niecierpliwie na ostatni. Już okładka mi się podoba. Na początku wiedziałam, że będzie zielony tytuł ^_^. Redemption to zbawienie, umorzenie, odkupienie. Jestem ciekawa, jak w Polsce tytuł będzie nazywał - Istoty Zbawienia? Być może, zobaczymy. Nie wiem jak tam prace nad tłumaczeniem 4 tomu, ale słyszałam, że wychodzi drugie wydanie "Piękne Istoty" - do filmu. Premiera filmu w Polsce będzie 13 lutego, w środę. To już 10 dni, nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że nie zepsuli tego filmu.

*

Pracuję dalej nad moim małym projektem - Przygody Midori Nazo: W pogoni za Księżycem. Moja książeczka będzie opowiadała o przygodach Midori i jej zawodzie ninja. Bardzo interesuję się kulturą Japonii, ninja i samurajami, więc pomyślałam, że sobie coś takiego wyczaruję. Oraz satysfakcjonują mnie smoki, więc też będą :) Te smoki będą przedstawicielami pięciu żywiołów: woda, ogień, błyskawica, ziemia i wiatr. Świat Ninja będzie podzielony na trzy kontynenty z oceanem na środku. Leśna Kraina, Piaszczysta Kraina i Sekretny Ląd. Możliwe, że te nazwy jeszcze ulegną zmianie. Będą aż 6 Wiosek. 3 w Leśnej Krainie i 3 w Piaszczystej Krainie. Ninja będą spełniać misje, walczyć z bandziorami oraz przede wszystkim badać tajemnice świata. Będą też konflikty, wojny. Midori odkrywa później jedną ciekawą tajemnicę i będzie chciała dążyć do odkrycia następnych. Ciekawe, czy pójdzie dość daleko? Więcej nie zdradzę, bo jeszcze pracuję i wiele rzeczy może się zmienić ^_^ Powiem, że to rzeczywiście bardzo ciężka praca. Praca z książkami, że słownikiem japońskiego i czytanie artykułów o ninja i samurajów. Oraz postacie muszą mieć imiona! To też jest trudne =]
Miejmy nadzieję, że kiedyś skończę te małe dzieło.

Dziś wstałam bardzo ożywiona i szczęśliwa. Brałam poranny prysznic, słońce pięknie świeciło. Od razu poczułam się przyjemnie jakby była wiosna, moja ulubiona pora roku. Zrobiłam sobie na deserek kogel-mogel. Był pyszny, ale mega słodki! Musiałam jeść powoli :D
Zaczynam teraz czytać lekturę Kamienie na szaniec. Nauczycielka mnie zabije, jak nie przeczytam.

Poszukałam ostatnio piosenek japońskich. Szczerze przyznam, że ciężko je znaleźć, jak się nie zna zespołów. Ale znalazłam przypadkowo jedną piosenkę, która bardzo mi się spodobała.


Noo... to naradzie tyle. Sayonara! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz