piątek, 15 lutego 2013

Spoczko, jest spoczko!

Witajcie!
Wróciłam od pani doktór, niedawno. Jednak nie poszłam do szkoły, ponieważ czwarta lekcja się zaczęła i nie było sensu.
Pani oglądała moje wyniki badań pobierania krwi. Była zaskoczona i wypowiedziała "Łohohoh" ^_^ Badała mój puls i szyję. Wypisała jedno małe lekarstwo i dała skierowanie do szpitala w Toruniu na badanie. No i od jutra muszę brać lekarstwo. Najlepsze jest to, że muszę brać na pusty żołądek pół godziny przed śniadaniem. Czyli wcześniejsze wstawanie zawita...


Ale jestem zadowolona. Pani była miła, a moja mama też jest chora na niedoczynność tarczycy i wiele wie. Będzie dobrze! :D

Dzisiaj prawdopodobnie asteroida przeleci rekordowo blisko Ziemi. Już są relacje, że meteor przeleciał nad Rosją, rozpadł się i fragmenty spadły. Ucierpiały 6 miast. Po wybuchu i fali uderzenia meteoru ucierpiało mnóstwo budynków i ok. 500 ludzi zostało rannych, w tym dzieci. Nawet fabryka cynku prawie się zawaliła. Kto wie, czy później pojawią się kolejne meteory.

http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/meteor-wybuchl-rano-nad-uralem-moze-spasc-ich-dzisiaj-wiecej,76530,1,0.html
Miejmy nadzieję, że nie będzie najgorszego scenariuszu :)

Czytam Kamienie na szaniec - zostało zaledwie 50 stron! Lektura tak na prawdę miała być na dziś :D Tak blisko, a nie doczytałam się, cholerka! :P

Wracam do gry w Minecrafta. Z moim bratem założyliśmy sobie serwer. Mapa jest bardzo ciekawa. Jesteśmy w powietrzu, na dole jest przepaść. Spawmujemy się tylko na jednym klocku z skrzynią! Było ryzykownie, w każdej chwili można było spaść. A jak spadniemy z ważnym surowcem / materiałem - to po nas :)

Gram też w LoLa, ale na serwerze testowym PBE. Gram sama, bo z obcymi nie lubię. Okropnie mi się robi, gdy patrzę na durne wyzwiska noobów -.-  Opanowałam niedawno Ahri, Branda i na botów zdobyłam aż 50 killów :P

Jeśli chodzi o kuchnię, niestety, powiedzmy jest przerwa. Nie mam chęci i pomysłów.

Jazdę konną kontynuuję za tydzień lub dwa. Wolę żeby cieplej się zrobiło i żeby nie było śniegu. Słońce byłoby mile widziane :)

Wracam do ekipy Rivendare WoWa i będziemy kontynuować działalność polskiego serwera WoTLK-a. Nowy serwer, ekipa trochę się zmieni. Tylko ja na początek nie będę mieć wiele czasu. Przynajmniej do kwietnia, po egzaminach gimnazjalnych. Mogę się poświęcić na pilnowanie graczy od 15 do 20.30 :) Po 21 już leżę w łóżku i zasypiam. Teraz wcześniej będę chodzić spać, bo już muszę zacząć się przyzwyczaić do wstawania o 6 rano. Po pierwsze muszę brać lekarstwo pół godziny przed śniadaniem. Po drugie jak się zacznie liceum, to będę musiała lecieć na autobus na 7 rano.  Po trzecie, żeby się wyspać, ja śpię od 8 do 10 godzin.

Strona z mangą Naruto po polsku wciąż nie działa. Robi się nieciekawie.
Na manga-lib jest nowy chapter 526 Bleacha przetłumaczony na polski - zabieram się za czytanie! =]

Na zakończenie wrzucę japońską piosenkę ^_^


To wszystko, do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz