poniedziałek, 30 stycznia 2012

Czasami szkoła może dać w kość... I o życiu.


Witam ponownie!

Jak widzicie, ostatnio nie zamieściłam przepisu. Dlaczego? Siedzi mi na głowie jedynie szkoła!  Uczyć się, harować i w domu uczyć się, i odpocząć. Od tego czas mi ucieka... W piątek mam sesję z plusem z matematyki, kartkówkę z geografii, a od środy zmienia się plan lekcji i duuużo spraw mam na głowie.



Niestety takie życie. Bez nauki człowiek nie poradzi sobie w przyszłości. W każdej chwili człowiek czegoś się nauczy i nawet sama to odkryłam w sobie. Jak popełniam błąd to staram się go naprawić i dzięki temu się uczę. Nie warto wyrzucić, zrezygnować takich spraw, bo to pokazuje że jesteś pesymistą. Spróbujesz coś i się nie uda -> odrzucasz. Nie można tak robić! Człowiek nigdy nie może się poddawać!
Ja zawsze podążam do końca, aby zdobyć jakiś cel czy efekt. Niektóra droga może trwać nawet bardzo długo.
Bierzmy przykład miłość. Dziewczyna jest zakochana w chłopaka i stara się odwrócić jego uwagę. Na początek jej się nie udaje, ale nie poddaje się. Bo to jej cel, jej marzenie. Wkłada wysiłek, w to aby on się w niej zakochał. Zaprasza go na obiady, do kina lub spotykają się w parku. W ten sposób zaczynają się powoli poznać i stają się dobrymi kolegami, a nawet przyjaciółmi. Później może się między nimi się rozjaśnić. Albo wybuchnie dziwna kłótnia lub nadejdzie sympatia. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy w przyszłości. Ale nie warto się poddawać, bo po co? Wszyscy żyją dalej i dalej można osiągnąć jeszcze inne cele.






Wiecie co? Nie wiem, czy powiedzieć... ale...
zaczęłam ostatnio oglądać Dragon Balla. Tak, tak kreskówka! I muszę się przyznać, że to niesamowita bajka. Tam można się nauczyć jak nastawić się do świata, naprawdę. Ten mały Songo jest niewyobrażalnym
optymistą. Nigdy się nie poddawał. Zawsze podążał do swojego celu. Te anime są świetnie zrobione, że można się śmiać w każdym odcinku, a śmiech to zdrowie. Wiadomo. Polecam te anime.

Songoku lub po prostu Songo ;D
No to powodzenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz