niedziela, 7 października 2012

Cześć! Nowy jesienny szablon i... Muzyka & Kino !

Jednak szybko was zawitałam ponownie. Skoro już jest jesień, no to zmieniłam szablon. Mnie się podoba, tak jesiennie jest.

Postanowiłam że będę się dzielić jeszcze z Muzyką i Kinem - Filmami. Ostatnio zainteresowałam się z tym poważnie. W końcu uwielbiam słuchać muzyki (słucham co wpadnie mi do ucha) i oglądać różne filmy przygodowe, fantastyczne, akcji i kryminalne. Za komedią nie przepadam.

A więc, zaczynamy od muzyki.

Ostatnio było głośno o piosence PSY - Gangnam Style, prawda? W tej chwili ma ponad 392 mln wyświetleń. Przebił "cholernego" JB :) To dobrze. Jeśli chodzi o piosenkę... to dla mnie jest śmieszna. Jedynie spodobał mi się taniec, idealny do dyskoteki i konie w stajni ;P


A jak z tego przetłumaczyć na język polski? :) Wkleję fragment.

Jestem facetem
Facetem, który w ciągu dnia jest tak ciepły jak ty
Facetem, który na raz wypija swoją kawę zanim ta ostygnie
Facetem, którego serce wybucha kiedy nadchodzi noc
Takim facetem


link: http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/gangnam-style-tekst-piosenki-tlumaczenie-gangnam-style_281783.html
Niezły tekst co? Eh.


Natomiast ostatnio jest głośno o piosence Adele - Skyfall. Piosenka ta jest przygotowana dla filmu Jamesa Bonda 007. Bardzo mi się podoba. Czuć emocje i trochę mroczności. Nawet pasuje do trailera filmu Skyfall. W tej chwili piosenka ma 11 mln wyświetleń i to w trzy dni! Niesamowite. Niektórzy twierdzą, że na pewno szybko przebije PSY - Gangnam Style. Zobaczymy! :)


Filmik Audio jest fajnie zrobiony. Widoczne słowa i trochę jest podobne do starszych Bondowskich filmów.


Teraz filmy...

Jak myślicie o czym teraz napiszę? Oczywiście o nadchodzącej wielkiej premiery Jamesa Bonda 007 - Skyfall!

Krótki opis filmu: W kontynuacji "Quantum of Solace" James Bond (Daniel Craig) po raz kolejny ma obronić ojczyznę. Po zamachu na MI6 ginie wielu członków wywiadu. Agent 007 musi zapobiec planom zamachowców i dowieść swojej lojalności, która zostanie wystawiona na próbę...
Premiera filmu już 26 października tego roku. Nie mogę się doczekać!




Niedawno mój brat kupił mi płytę z filmem The Avengers. Film jest rewelacyjny! A Tony'ego Starka wprost uwielbiam :P Taki głupiś i śmieszny. Szczególnie lubię tego aktora, Robert Downey Jr. Film tak zrobił na mnie wrażenie, że oglądałam aż trzy razy. Serio.
Jeśli chodzi o tego aktora, to jeszcze uwielbiam go zobaczyć w Sherlock'u Holmes'ie. Superowo tam gra detektywa.

No to już wszystko, do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz